utorak, 10. siječnja 2017.

RoseGal - WISHLIST.

    Pozdrav svima i dobrodošli u novi post.


U današnjem postu,vam pišem moju tzv. "wishlistu" sa sajta RoseGal.

Prva stvar je ovaj ruksak,sviđa mi se jer je mal i praktičan,jer meni osobno baš ovakav ruksak i treba u kojeg mi mogu stati mobitel,novčanik i još neke sitnice,a vjerujem i vama.  Možete ga pronaći HERE/OVDJE.


     Druga stvar je ova predivna crna haljina.Obožavam crnu boju,a haljina je uz to lepršava i nekako svečana.i možete ju nositi svugdje i lako se kombinira.
                                           Možete ju pronaći HERE/OVDJE.

I treća stvar su ove čizmice koje su preslatke. Obožavam sve vrste gležnjači i čizmica sa petom tako da su mi ove vrh.
                                          Možete ih pronaći HERE/OVDJE.



RoseGal je stvarno odličan sajt i ima dosta predivnih i predobrih stvari.
Uz dobar izbor ima i odlične cijene.

To bi bilo to od ovoga posta,nadam se da Vam se post svidio.
Pišite mi u komentare što se vama sviđa sa stranice RoseGal .
Do sljedećeg posta,pusa.


23 komentara:

  1. Odlicna wishlista! Cizmice mi se bas dopadaju,izgledaju mi kao tople i veoma pogodne za ovo doba godine!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. Torba je tako slatka!
    Ostale stvari mi se takoder svidaju :)

    MMara moj blog

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo sladak ruksak,jako dobar post
    Svarti do mene izasao je novi post ako moze koment

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna wishlista. Sve stvari mi se dopadaju, mada mi je ruksak nekako najslađi, mada ni ostale stvari nisu loše:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Wishlista ti je odlična, ne znam šta mi se više sviđa, ruksak presladak, haljina odlična, pogodna za svaku priliku, cipele tople i preslatke, sviđa mi se izbor ♥
    amna-tbhidc

    OdgovoriIzbriši
  6. hey sweetie :) okay I follow . please return it <3

    New Post- Sporty Badass OOTD part II

    Check out my ♥Instagram and
    Google✚

    Stay Gold

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako je ta haljina lepa,ne verujem!♥**-** Divne stvari!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Śliczne połączenie! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivne stvarcice posebno haljina♥
    http://creativedmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši