srijeda, 26. srpnja 2017.

Rosegal - SUMMER WISHLIST.

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post!

Za danas sam vam pripremila jednu malu ljetnu wishlistu sa sajta Rosegal, pa pogledajte koje to nove stvarčice Rosegal ima i koje su meni posebno zapale za oko.

I da na ovaj moj kod imate 12% popusta na sve stvari na sajtu ; Rosegalxie


Prva stvar je ova divna lagana haljina koje je prejednostavna a opet predivna!
Možete ju pronaći klikom na OVDJE / HERE.



Druga stvar je ova ležerna majica baby roze boje koja je preslatka!
Možete ju pronaći OVDJE / HERE.



I zadnja stvar za danas je ovaj jednostavni bijeli kupaći kostim.
Meni je predivan i definitivno ga naručujem!
Možete ga pronaći klikom na OVDJE / HERE.

I da na ovaj moj kod imate 12% popusta na sve stvari ; Rosegalxie

Pišite mi u komentare šta se to vama sviđa sa ovoga sajta, odnosno neke preporuke ako imate neki haul također sa ovoga sajta ostavite link!

To bi bilo to od ovoga posta, nadam se da vam se post svidio.
Do sljedećega posta, pozdrav.

Broj komentara: 10:

  1. Odličan izbor! Prva haljina mi se najviše dopada, prekrasna je. ❤

    El's Notes

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se dopada ova wishlista! Crna haljina je wooow *-----*

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Kupaci je bas sladak :)
    Super je lista :)

    myfirsttextvm.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post! Jako mi se sviđa crna haljinica!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Mnogo mi se dopada ova prva haljina. Baš je ljetna i mislimd a fenomenalno stoji za neke šetnje ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši